snusa = lukta



allvarligt!? är det någon som kollar ut nu? det snöar historiens stärsta lapphandskar och inte några få fjuttiga, det snöar hur mycket som helst! wiiii! däremot ska jag inte ut och hoppa i snön som jag brukar. fick nog av det när jag gick från lerbäcken igår, gissa om dom så i n t e hade pologat min väg hem. fick agera snöplog själv, var blöt i svett när jag kom hem. men det var det värt! h och m hämtade mig på väg hem f¨rån stan och vi gjorde en myskväll med potatsklyftor, älgkött, bearnaise och fetasallad. outstandig!

lilla har varit sjuklig i veckan hon med, haft över 40 graders feber. dom gör det bra h och m, en annan hade ju fått panik och bosatts sig i ett tält utanför akuten för att ha nära om det skulle hända nåt. lila a är det sötaste som finns, jag vill ochså ha en lite klump som kan ligga på min mage. funderar dock på en fransk bulldogg så länge... jag och lilla a här ovan i brändön när hon var alldeles nyinkommen, i just lööööv the new-baby-smell :P eller okej, all småbarnsdoft är ju mysigt, satt och snusa på henne igår varje gång jag fick chansen. en sån sötnöt!



har varit uppe ett bra tag, hunnit se en film, men har glömt äta som vanligt. frulle nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0