ten inch hero



var ju en helt awesome film! it's a keeper! film om vänskap, kärlek, lögner, att tro på sig själv, se längre än till utseendet på folk. också var den sådär gullig med enbart lyckliga slut för samtliga inblandade, alla fick det dom ville ha och det gillar jag. orkar inte mer tragiska slut just nu.



ska nog ta mig för att baka lite nu, nässpray är fortfarande ett helvete, men det hjälper. sen måste jag jobba på det här med kontanter, jag har tamigfan aldrig kontanter. hopplöst. tänkte gå och sola, men då måste jag in till stan och hämta kontanter vilket kändes tungt, men jag behöver pigga upp mig själv. borde vara obligatoriskt med ljusterapi nu när dagsljuset försvinner innan man vaknat för tusan..



vill på ikea också, helst med ulla, hon är rolig att gå på ikea med, men men.. typiskt. nu blir väl mamma sur också. dubbel typiskt.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0