tillbaka



då var man tillbaka hemma igen. överlevde även denna jul. och har fått (i princip) precis all jag vill ha och önskat mig. plus några icket önskvärda extra kilon av alla gosaker man obligatoriskt måste trycka.. nåja. bara jul en gång om året. vinkade av systern igår. inge kul alls, har varit jätteskönt att ha henne här ju. typiskt tråkigt.



har varit och stångats på rean också. men som vanligt hittar jag aldrig nåt på rean utan jag hittar bara saker till ordinarie pris. eller ja, har fått mig två par skor. hihi. men utöver dom då. har äntligen fått mig ett par dr martens. har velat ha såna ända sen jag var tillsammans med en punkare på högstadiet, haha.. nu blev det inte ett par såna svarta, utan bruna, men i loooove them!



har kommit fram att jag undernärt min skofetish det senaste halvåret. det ska det bli ändring på! dumt att lägga a l l a pengarna på sparande, har som bara blivit så. illa!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0