törnrosa får kämpa



ja alltså om hon ska sova längre än mig. tänkte vara duktig och gå upp tidigt och planera dagen, tänkte julbaka och sånt i veckan. men vad händer? jo jag vaknar kl 11. trots att jag vaknade av klockan kl 8 i morse så snooza jag vidare. vad är det för vits med att vara ledig om man ändå bara sover bor ledigheten. skandahl!! måste ske en ändring på det området..



ska försöka ge mig på lussebullar och chokladmuffins tänkgte jag. muffins är kanske inte så mycket jul, men va fan :) men funderar lite på om jag ska hem till björx och stöka till där istället. dom har ju matberedare, mena små filmjölksarmar klarar nog inte knåga deg :P



wish me luck, ska gå och handla iaf.. har ingen lust.men frukost först iaf!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0