presentkort



blir lite efter med mitt julfilmstittande emellanåt, vilket innebar att det blev robin hood idag, blandat med sunes jul. vilket då i sin tur fick mig att komma ihåg att jag är kär i sean connery. så nu ska jag göra mig lite köttsoppa och sen se klassikern the untouchables eller de omutbara som den heter på svenska. sir conneyr fick ju en oscar för bästa biroll i den filmen. jag har alltid varit kär i gubben, skulle jag nånsin få för mig att kopulera med en gamling skulle det vara han, född 1930, men män blir väl bara bättre med åldern? ;)



har kommit över en kul grej. registrera dig på gratisbio och samla poäng för att få biocheckar, presentkort och annat smått och gott. klockrent att handla över nätet via gratisbio, man handlar ju redan så varför inte få lite extra för besväret då? :P presentkort på upp till 700 kr kan man samla ihop till och få, hur fint hade inte det varit nu till jul!?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0