vägen till mannens hjärta



går genom magen har jag hört. så nu ska jag baka! skämt åsido. det är väl inte riktigt därför jag bakar (bara lite), ska bjussa tanterna på nå gott jag o s innan jag smiter på jullov. kom just in från halkan, nära att sluta illa ett par gånger men jag klarade mig *peppar peppar* man är en jävel på att parera när man får glid :) blir iaf nåt chokladigt och nåt kokosigt. kanske tar med en påse lussebullar om jag känner mig på bra humör imorrn.



grötfrukost imorrn på jobbet dessutom. fantastiskt. sen ska jag komma ihåg att beställa mina böcker jag fick i julklapp från fogden :) och boka resan till stockholm. mycket nu.



wish me luck med kladdandet nu.. alltid ett riskspel när jag ska husera i köket ju ;)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0