verkligen tom dag



har inte gjort nåt vettigt förutom jobb. utan inspiration. vaknade tidigt, tänkte vara på jobbet för vi i julkommitén + f skulle äta frukost på börje olssons. kom inte tidigare till jobbet än 10 i 8. skyller på halkan och blåsten.. sen fick jag nåt infall och jobbade till 17, har sedan bara ätit och stirrat på tv:n utan att kolla. tänkte jag ska se till att se number 23 nu. missade gratta morfar på namnsdagen igår dessutom.han som alltid minns mig :( nåja, film var det ja (otippat mig), blir udda att se jim carrey i nåt annat än en komedi. men tror den är bra, inledningen verkar lovande... gillar saker som har en tanke bakom. klurigt sådär. "You may be sure that your sin will find you out."



har fått julkort idag förresten, wiii! somebody loves me :)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0