hitlist - julklappar 2008



jag är ju helt hopplös på att försöka önska mig nåt i julklapp, köper ju mig oftast allt jag vill ha otålig som jag är, så jag ska försöka göra en lista iaf.. och ge fan i köpa nåt på den.

1. Träningsbyxor - Nike - korta typ cykelbyxor, och långa med dragkedja och reflex längst ner.
2. Taklampa köket . ett år efter jag flyttat in har jag fortfarande inte nån kökslampa, en i ek och borstad stål ska det vara, men jag är ju så jävla petig, så vette fan om jag litar på att nån annan kan hitta den rätta lampan åt mig.. nåja
3. Fotpall som matchar min skinnsoffa - vet inte var man ska hitta det, men ska börja leta på möblehuset
4. Nytt täcke/täcken - har inte bestämt än om jag vill ha ett helt stort täcke eller två vanliga?
5. Playstation 3 - as if! men man kan ju önska iaf, får jag ett spel blir jag nöjd, hihi



mor och far har åkt nu.. pappa vart sur när filmen inte var exakt som boken, han e söt han :) ser inte så mycket film om dom inte är gjorda efter 1911, för det var väl då berra föddes eller nåt? två hörselapparater hade han idag, han sa han gillar ha det stereo när han ser film, haha

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0