absoluta favoriten nånsin



min absoluta favoritlåt är prince and the revolution med purple rain. bara älskar. och det bästa med den är att jag inte associerar den med någon. annars är det ju ofta en person, en tid, en känsla eller nåt i den stilen man associerar med en låt. men denna, den är bara fin, det enda jag tänker på är när jag ligger hemma på flickrummet och kollar på min ufo-lampa, den var så fin :) växlade i olika färger, bland annat lila. det hela slutade med att jag gick lös på den med en lila spritpenna i ett försök att få ännu mer lila. det var tider det, undra vart min lampa är nu.. den blev lite trött mot slutet och slutade som snurra ibland. den är väl i lamphimlen nu om jag känner mig far rätt. här nedan i en annans version, men lika skön för det. älskar gitarren. älskar låten. vill man charma mig ska man dra iväg denna på akustisk gitarr, då smälter jag. i never wanted to be you weekend lover.... kom ihåg det.



bandy idag, komma dö! mitt knä har börjat tjorva nu dessutom, vart nog lite för kaxig efter jag varit på gymet, illa. och gissa vem som har ett paket att hämta på OKQ8? wiiii!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0