är i en champinjonfas



har aldrig gillat champinjoner så länge jag kan minnas. men nu har jag fått nå dille, har käkat färska champinjoner till allt på senaste. underligt. nån har iofs sagt till mig att smaklökarna ändras vart 7:e år? vilket skulle förklara ganska mycket. har aldrig gillat kaffe, brie, rödvin, oliver och andra vuxna saker. förän nu. allt på samma gång. bra blandning.


har gjort lite ärenden på stan och nu ska jag väl försöka få ihop nåt som kan kallas packning. och fixa naglarna, herregud det hade jag glömt. så mycket att göra, så lite tid.



update: lyckan är fullständig, i allt packande hittade jag mitt älskade läppglans som varit borta i en evighet. lucky me.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0