bronzing beauty



snubblade för nån dag sen över ett blogginlägg om kastanjevatten. det är som ett brunt, luktlöst, ansiktsvatten som ger en en brun-utan-sol-effekt, fast då utan illaluktandet och att man fläckvis kan tappa färg. var och hittade det på åhlens här i stan och det fungerade faktiskt. hade inte så höga förhoppningar, men det var väldigt enkelt att applicera med en bomullstuss i ansiktet och gav direkt resultat. sen försvinner det när man tvättar med tvål och vatten. så inget långvarigt resultat, men ack så effektivt ;) så det blir min nya favorit nu tills vårsolen gjort sitt :) sen har jag alltid haft lätt för att bli brun på kroppen, ansiktet däremot blir också brunt givetvis, men det är som att jag tappar färgen fortare där. perfekt då att kunna förstärka lite då det behövs. passade på att smita på systemet i samma veva och bulla upp. dum idé. tungt och jävligt så jag orkade inte göra stan nå mer. fast det var kanske lika bra, blir så dyrt annars.. hihi



känner mig anonym idag. dock har jag fått kärleksbrev på jobbet, ett riktigt ett, med hjärtan på. gullunge :)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0