call me clueless



har varit och slitit mig igenom ett spinnpass. galet tröttsamt idag, kan bero på alla dåliga vanor (och kakor i helgen) jag dragit på mig. trött och irriterad traskade jag sen mot affären och efter den sjuttioelfte tonåringen jag mötte på vägen började jag fundera. är det påsklov i luleå i veckan? eller varför i hela friden dräller alla undomar runt överallt? brukar vara stendött och ensamt där jag traskar runt, men nu var det liv i luckan. det är ju kul i och för sig, men nog måste det väl finnas roligare saker än att sitta på en kall lastkaj och skrika svordomar? dagens ungdomar har inget hyffs.



sen har jag ju syndat som vanligt, men inte varit så bra på att uppdatera. har fått mig ett par påskskor lagomt till skärtorsdagen :P hihi söta och gula, passar fantastiskt till jeans. sköna som fasen var dom att gå i också, otippat. kära nelly har gjort det igen.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan aldrig ha för mycket skor..



Ja, då var det bestämt lördag då=) det ska bli kul=)

2009-04-14 @ 20:43:02
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0