damhockey är mesigt



men det passar mig perfekt i övrigt, hinner med bättre :) jag är ju ingen hejare på regler och liknande, d försökte lära mig där ett tag, men gav upp. jag är hopplös. men jag tycker det är underhållande. dock fjantigt utan tacklingar, det ska ju vara lite blodigt. det är det bästa med herrhockey, tacklingar, slaggis och slängda handskar är helt min melodi. sen är ju kommentatorerna ett helt annat ämne. niklas wikegård. jag älskar den människan! förbannat bra är han, sitter bara och njuter just nu när han och härenstam lever rövare i kommentatorbåset. bara regnar underbara citat hela tiden; inga bromsspår, in i trafiken, käka puck! totaly awesome.


äkta hockeymat nu, french hotdog.. all min inspiration har gått åt till påskäggen, därav den bristande kreativiteten med middagen. går halvbra o äta med min mun, har fortfarande ett hål som heter duga.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0