första maj kom tidigt i år



hemkommen från friluftsdagen, väldigt trevligt. och luktar som värsta sortens majbrasa gör jag också. pyroman? javisst! röken dras till mig också, röken dras väl till den som är kär sägs det. men inte vet jag. ha suttit på balkongen i solen en stund och mysit lite. ska nog ut igen tro jag, känns inte lockande att sitta inne en sånhär dag. vi kunde omöjligt ha mer tur med vädret. blåste kanske lite, hittade inte heller nån bra karl att ställa mig i lä hos, men man kan ju inte få allt. har ju fått fräknar idag, får nöja mig med det. tillsvidare. frukatnsvärt skönt med en dag ute i friska luften och solen ialla fall. gick hem längs isvägen med m, hur mysigt som helst. sånahär dagar älskar jag luleå.


hade fått mig ett silverhalsband från pilgrim när jag kom hem också, hade glömt det. och min mobil är på väg nu också. många spontanpaket helt plötsligt..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild...det var verkligen trevlig frilufsdag...vad ska du göra på fredag? vi kanske kan hitta på något?

2009-04-01 @ 16:16:00
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, söndag låter bra...vi kan ju se på söndag om vi känner för en fika eller en promenad på isen=) syns imorgon.

2009-04-01 @ 16:51:06
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0