hade helt glömt


har som glömt bort alla serier jag följer, m på jobbet påminde mig. så nu är det dags för uppdatering, blir en heroes dag idag, blandat med en skön stund på balkongen. får dock inte mina codec att fungera för supernaural, är ju hobby teknisk, men inte så jävla haj på det tekniska för det. nåja, men det löser sig.. ska pyssla lite, söndag är ju skämma-bort-mig-själv-dag. hade dock velat ha massagebollarna från casall jag hittade för ett tag sen, mina stackars fötter hade  behövt dom nu. blir ett projekt att ta tag i imorrn, springa på stadium och köpa med mig lite wellness :) tror det var 99 spän dom kosta eller nåt sånt, kanske 199? men det är det värt för lite massage under fossingarna.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, får hoppas du får bättre sminkning av än jag fick...kändes som att jag kunde ha sminkat mig själv lika bra som hon gjorde...

2009-04-05 @ 20:51:09
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0