hetsigt värre



kom just från stugan, har släpat ris som en gnu och hunnit bränna bort både ett och två ögonbryn. men det var det värt för att få pilla i elden. både jag och pappa är pyromaner vilket resulterade i ej sjuhelvetes brasa. och nu är all skit borta. gick upp för jag behöver en time out, pågår en väldigt hetsig diskussion nere mellan mig och pappa. sitter och ser assyriska - norrköping också häver han ur sig att han tycker dom ska ta bort inkasten och ha insparkar från sidolinjen istället. nä nu jävlar. hopplöst att föra en diskussion med någon som inte har nå grund för sina argument, ska gå ner och vinna denhär striden nu om det så är det sista jag gör.



vet inte hur det blir ikväll, om jag sticker till t och går in i dimman eller bojkottar hela skiten och lägger mig i soffan istället. fast jag tror jag är negativ nu bara för att jag är trött av att varit ute och slitit i snön i flera timmar. en lång varm dusch och få bli av med rökdoften gör nog susen.. får la se. modern lagar go-middag iaf, bättre än mina french hotdogs kan man ju lungt säga :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0