honors to the great


en av dom största. och nu pratar jag inte beyoncé, utan vi snackar tina turner. ända sen jag såg filmen tina - whats love got to do with it så har jag älskat henne totalt. fantastisk kvinna och fantastisk låt, har suttit och nynnat den på jobbet hela veckan. a börjar muttra om att jag sjunger på jobbet, det är nåt som kommit sen jag kom på tvåan. inne hos mig sjöng jag sällan. nåja, så länge ingen börjar blöda ur öronen tänker jag fortsätta, hihi



skitmysigt igår. stark mat, massa skitsnack, lagomt med hockey och en jävla massa snusk. fy så hon är rolig, en av mina favoriter, även fast vi inte umgås lika mycket som förr. den mest speedade föredetta kalixbo jag känner. nu ska vi bara hooka piteåbrudarna så blir allt top knotch..



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Inga göteborgare då?!?!?! Bara Kalix- och Pitebrudar! va e detta för diskriminering! Hoppas jag också få vara med o prata snuuuusk! victoria fråga om jag kunde följa med, men jag hade fulltupp igår. Om några timmar ska jag ta flyg ner till göteborg och möta den varma våren. det ryktas om 15-20 grader (varmt)!

btw vi är ett gäng som ska afterworka på allstars den 17e typ från 16 redan.. Lust o följa!?! Förresten jag o Jennie H ska ha värste stora 30årsparty+Nyårsfest mitt i stan i GALATEMA, SUPEMIDDAG, DJ och hela kitet, med kuvertpris. Så ta med dig en vän eller flera och anmäl er till årets största trettionyårsfest!!!!!=)

2009-04-09 @ 10:18:11
URL: http://lalalasoliblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0