hur i helvete ska man kunna välja?



har fått bilderna av karl-william nu. men hur fasen ska man kunna välja en? fick en drös i olika ljusstättningar som vi tog, alla är ju som samma. men ändå inte. suck och stön. sitter och flipprar fram och tillbaka men kommer ingenstans.



har myst ett tag på balkongen sen jag kom hem. sen har jag diskat också :( men ingen fara! det gick bra! men det är ju inte obekant att det inte är min favoritsyssla. satsar på spinning ikväll kl 19.30. har sovit riktigt skönt inatt, sover alltid så skönt när man är slutkörd av träning. sen att jag vakna sur efter en obehaglig sann-dröm är ju en annan femma :P nivet när man drömmer så att det hade kunnat hända på riktigt, nåt man blir förbannad/ledsen/arg över. även fast man vet att inte inte hänt så är det lite för nära sanningen för att man inte ska bli upprörd.



jaja, ska väl flippra vidare, lovade att bestämma mig ikväll eller imorrn över vilken bild jag vill han ska fixa åt mig. dagens i-landsproblem.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0