i'm hurt



smet iväg på systemet efter jobbet igår och sen på åhlens igen. jag vet ju aldrig när jag ska behärska mig så jag köpta en till persienn att ha i köket, i vilket fall för i sommar. städade och fixade lite hemma, då jag givetvis lyckades pajja ett glas. eller det hade skett tidigare att det fick en spricka så jag skulle bara ta ner det och slänga det. skuttade ner för trappen och precis innan porten så slår jag knäet i påsen. gör ont utta helskotta men jag hoppade vidare. tills jag börjar känna att det rinner nåt längs benet. linkade upp igen och kravlar upp byxbenet och ser hur det forsar blod. blod är ju läckert, men de gjorde fan ont. it's in the booooone!! gör ont som fan idag kan jag säga. var lite kaxig igår och slängde på ett plåster och fixerade med tejp, men idag är det fan värre. typiskt min tur.



nu blir det en liten 3,5 på balkongen för att värma upp inför ikväll och för att varva ner efter jobbet. har huvudvärn.. suck och stön..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0