inte ofta man önskar som så



sitter och ser comeback special med elvis nu. det är inte ofta jag önskar jag vore äldre, men i dehär fallet gör jag det. tänk att få ha varit där. jag hade ju varit en av domdär sjövilda brudarna längst fram som satt och skrek sig blåa i ansiktet och hade sålt sin mamma för att få ta på honom. en vansinnig skönhet. var ju tokkär i elvis när jag var liten, såg hans filmer, klippte ut bilder på honom. till och med mormor gav mig bilder hon hittat på kungen själv. ja herregud. blue hawaii är min favoritfilm med honom tror jag. hur får man tag på den idag måntro? tror jag har kvar den på VHS nånstans, hihi



upp i ottan imorrn (nja, nästan då) och åka til kälken och jobba. men blir nog ett fringe-maraton ikväll ändå. är trött pch frusen från igår, är nog inte bra för hälsan att sitta med bar rumpa i en snödriva mitt i natten. go-varm-kamin eller inte i jaktstugan, jag är på väg att bli sjuk :(



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad påsk! Hoppas du får en bra Helg.

2009-04-11 @ 08:32:42
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0