jeff dunham rockar



jeff dunhamn och c/o kommer att vara på kistamässan, hade varit grymt sugen på att få se honom. peanut är min favorit, gulligare finns ju inte. men lite kort om tid för att både boka resa och få biljetter, nåja.. får se christmas special en gång till istället :P för ett skratt förlänger livet, right? fast i mitt fall är väl chansen snarare att jag dör för att jag inte får nå luft i ett skrattanfall..



otroooooligt laddad för friluftsdag idag, fantastiskt väder, grymt sugen på grillkorv och jag tror faktiskt jag fått med mig allt i packningen. satt och gjorde naglar igår, provade mina nya stämplar och efter lite trial-and-error så kom jag på hur man gör (ja ibland är jag mer blond än vanligt och har lite problem att lista ut hur saker fungerar). vart fin-fint, svarta med vita blommor på, ska ta nån bild sen om dom överlever friskvårdsdagen. var och sprang på löpbandet på gymet igår dessutom, knäet håller *peppar peppar* känns skitbra, är dock lite orolig för imorrn. kontorets samtliga bufflar ska vara med på innebandyn, bådar inte gott..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0