jobba på biccarna



for och gymmade efter jobbet, jobbade lite på små-biccarna mina, så nu är jag helt knäckt i armarna. och sen ett jävla ursinniespass spinning på det. är helt slut precis överallt nu. knäet känns åt helvete dessutom. bådar inte gott inför innebandyn. sen ringde j idag på jobbet också, hade inte den blekaste att hon och n också kommer till valborg. ska bli svinskoj, precis som förr i tiden. cat ringde också så nu är jag om möjligt ännu mer taggad för resan. måste packa dock, men först middag.



fotnot: tog rygg på ett kex på väg tillbaka till jobbet för att träna. luleå upphör aldrig att förvåna. jag trodde jag hade sett alla kex värda att se i denhär stan? uppenbaligen inte. tack för det luleå stad.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0