komma aldrig somna



när jag väl börjar dricka kaffe har jag svårt att sluta. fick lite besök så då slog jag på perkulatorn och dukade fram. mina försök att bjuda på cappucino med daim-smak dissades rejält, därav kaffe. och nu är jag speedad som vanligt när jag hävt i mig 3 koppar. finns det nå värre än att ligga och vrida sig i sängen och verkligen vilja somna men inte kan? nåja det löser väl sig.


har haft en skön, produktiv dag här hemma. känns bättre än på länge. sjukt skönt väder har det varit hela dagen också, har fortfarande balkongdörren öppen och det är inte ens det minsta kallt. om nu bara all snö kunde försvinna så det blir sommar på rikt!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0