kommer ingenstans



muppar mest runt just nu, var ute och prommade imorse. träffade p och frugan hans, körde ofrivilligt världens diss på vägen tillbaka när jag mötte dom igen. inte för att vara otrevlig, men jag går alltid i min egen lilla värld när jag är ute och går, ett under att jag ser nånting alls som händer ikring mig. jag går alltid in i min musik, samtidigt som jag går runt och filosoferar på saker och ting. man är inte riktigt riktig :) ska promma till kioskpiraten nu tro jag, sen blire balkongen med en god bok, har börjat läsa stig larssons böcker igen, ett tredje varv tror jag det är, fick ett uppsving efter vi var och såg första filmen. så mysigt med vårsol!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0