men gullefjun då


bara en 6 timmars arbetsdag idag, ganska så skönt. chefen överraskade på morgon med påskgodis dessutom, grymt! desvärre hade jag tid hos tandläkaren kl 10.40, så de bidde inte så mycket godis. däremot ett förlamat ansikte (tog givetvis all sorts bedövning jag fick) och ett hål i munnen stort som en krater på månen typ. känner ingen smak heller, drack just ett glas juice (det första jag vågat stoppa i mig sen jag kom därifrån) och jag kände bara smak i halva munnen. hur går det ihop? fruktansvärt lättsam tandläkare och varken lagninen eller dragningen kändes nå alls, knakade en hel del, men förutom det gick det lika fort och smärtfritt som att snyta sig :) träffade gamla svärmor också, världens gulligaste. saknar henne som fan. har som ingen att prata inredning och trädgård med nu. eller ja mamma min, men vi pratar inte sånt så ofta. var mer jag och svärmor som tjattrade om sånt. var skönt att träffa henne iaf. nu ska jag packa ner mig i soffan under täcket och se supernatural och sura över min mun. pirrar i hela ansiktet nu när bedövningen håller på att släppa.. uj uj.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0