mer 80-tal än såhär blir de inte



fjantade runt i min nyinköpta back-to-the-80s-tröja och mjukisar. neonrosa magtröja, mer 80-tal än så blir de inte :P och sen inser jag väl också att jag har världens smutsigaste hallspegel. vem fan har spottat på min spegel? dagens ungdomar, inget hyfs! praktiskt förresten med blixten mitt i spegeln, då syns inte mitt nu avsminkade ansikte, hihi


fastnat framför house nu, har aldrig sett de förr, men det var fan lite kul. eller så är jag uttråkad, men det kanske redan gick att gissa med tanke på bilderna ovan.. hm. sängen snart.. trött i lilla ögat.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Lina

söndag låter toppen!:) ojdå.. jag fick 4980!! och jag har bara sommarjobbat:P haha :D gissa om jag blev överlycklig;)

2009-04-07 @ 22:13:32
URL: http://linasofianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0