no energy



hade ingen energi what so ever igår att blogga. sov hos anna i lördags. traskade hem med lagomt tungt huvud kring 9 nån gång. tog två panodil och satte mig i duschen, blev sittandes säkert en timme innan jag släpade mig upp och la mig i soffan och slocknade. men det var det värt, en väldigt trevlig kväll. kanske lite mycke vin. och en blueberry cosmopolitan på invit som knuffade mig över kanten ialla fall.


har varit en bra, pigg, dag idag på jobbet. skönt att börja veckan så iaf. håller på pyssla mig klar och springa och träna nu. har börjat värka som fan i mina benhinnor på sistone, om det håller i sig så vette fan om det blir nå innebandy i veckan. beach 2009 har ju inte gått som jag tänkt mig, var dessutom på H&M idag för att handla mammakläder med s, men snubblade över en drös med bikinis istället. suck o stön. träning 100% i veckan och sola, annars vette fasen om man vågar ens prova en bikini :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0