nypremiär



idag har ju stegtävlingen dragit igång på jobbet. dödligt allvar. vilket innebar att jag dragit igång med spinningen igen. kan säga att det ej var genomtänkt att gå på hunkens pass idag dock. höll på få hjärtsnörp, jag menar man måste ju alltid satsa lite extra om imponera om det är ett kex med :P dock är jag lite besviken över att man enbart får 2700 steg för en halvtimmes cykling, jag menar, om instruktören är en hunk måste ju 30 minuters spinn vara värt minst 5000 steg :) nåjaaa, ska gå och tvätta lite nu. tänkte börja med en ny tradition, inte vänta med att tvätta tills tvättkorgen är full, utan köra minst en gång i veckan. blir galen av att släpa runt alla ton tvätt jag samlar på mig varje gång jag tvättar. trodde aldrig jag skulle säga det, men jag har för mycket kläder :(



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0