places to be, people to meet



bokade resan i förmiddags. ska bli så förbaskat kul! och skönt men nå jävulusiskt att komma bort lite. för att vara jag så är jag förvånansvärt uppbokad de närmsta helgerna.. hm.. och nu insåg jag precis att  vi bokat afterwork när jag inte ens är i stan. nåja, dom får la klara sig utan mig helt enkelt. skönt att ha mycket ändå, då hinner jag inte med lika mycket tänkande, tror det är bra för mig.



glömde än en gång att gå förbi indiska, börjar bli kallt om rumpan att sitta på utemöblerna utan kuddar.. får väl åtgärda det imorgon i guess. men nu ska jag vara huslig och laga hawaii kyckling och ris. måste få ordning på mina matvanor.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har hoppat ur stegtävlingen...det var för jobbigt att hålla reda på=)

2009-04-23 @ 16:40:55
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0