slö-slöare-slöast



har haft en go-dag på balkongen idag. har till och med suttit i bikini, eller ja, överdelen och mjukisbyxor iaf. är galet fräknig och totalt fast i flickan som lekte med elden. blir helt uppslukad när jag börjar läsa en bok. galna sovmornar har jag haft hela helgen också. har ju varit i princip hela tiden hos mor och far så jag har blivit ordentligt gödd också. dammit. mitt beach 2009 går inte så bra längre, hihi. nåja, var duktig med en morgonpromenad i morse iaf. nu måste jag bara hitta på nåt annat som tröttar ut mig så jag kan somna i normal tid och ta mig upp imorrn. får en ny kollega imorrn, eller rättare sagt 3, men en inne hos mig. får se om inte jag kanske ska bli hennes handledare också, men jag är ju så jävla opedagogisk som man kan bli. men det blir nog bra, då får jag om inte annat öva på att bli mer pedagogisk när jag förklarar saker :)


måntro vad jag ska hitta på för ansträngande nu?

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser mysigt ut på din balkong, det ver verkligen sjukt härligt väder idag. Vi syns imorgon.

2009-04-13 @ 21:32:37
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Monica

Sjukt bra bok det där, alltså flickan som lekte med elden!! Jag har lite kvar, men vill typ skynda mig hem idag och bara läsa!!! man blir ju helt uppslukad. Sett filmen, män som hatar..? Sjukt bra den med! Ha det gott i solen, jag e dödstrött!

2009-04-14 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0