snacka guldklimp



när jag skulle välja kanaler till min box gick jag på dehär 8 favoriter-prylen. även fast jag inte har 8 favoriter, vilket slutade med att jag bara tog min sista kanal på måfå. tv4 guld. men vilken lyck-träff, är ju hur mycke bra som helst på den. hittade precis skönheten och odjuret, ett av mina favoritprogram när jag var mindre, nivet dedär med linda hamilton och vincent (alltså lejonet/odjuret). fick precis rysningar när vinjetten gick igång. snacka guldklimp jag hittade. sen visar dom elvis comeback special på fredag, hans mest outstanding consert nånsin. vette fan hur jag ska fixa det, men får inte missa den. det är ju trots allt elvis. grrrr..


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0