spänd och nyfiken



ska ju och plåta mig imorrn, är ganska förväntansfull ändå. mest över sminkningen iofs, plåtningen känner jag väl mig mer ljummen mot. vill inte ha nån tam jävla sminkning, vill göra nåt häftigt, lite avant-garde hade jag till och med varit öppen för. det enda kravet jag själv har är att spejsa till det med extra ögonfransar, inte vanliga, utan nå annat, hur coolt hade inte det varit att bli sminkad som nedanför?




fast är väl högst tveksam till att MUA:n kan göra en sån sminkning, önskade att r var kvar i luleå. hon gör grymma sminkningar lillgumman. ska bälga i mig det sista av kaffet nu, är vrålhungrig också, men får la vänta till fikat :(


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0