synden fortsätter



har visserligen varit duktigt och varit ute och gått i morse. men där tar det nyttiga slut. padre kom och hämtade mig också åkte vi på en snabbrunda på storheden. hitta masser med söta neonrosa saker till köket, en tavla och en pil-vägg till balkongen. ruskigt nöjd måste jag säga att jag är andå med dagens handling. senaste timmarna har jag städat här hemma, vilket behövdes. nu tänkte jag få mig en låååång dusch och en öl och en god bok på balkongen innan anna kommer hit. synden fortsätter med andra ord med ost, kex, druvor, alkohol och kanske lite annat syndigt beteende, vem vet. såg på gamla avsnitt av big brother igår, när mullvaden jonas kom in. "ni lever ett syndigt beteende och jag tykcer det ni gör är okristligt och FEL!" hur kul som helst! jag hade ju aldrig kunnat hålla masken om jag var mullvad.. no pokerface here..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0