tillbaka från obydgden



kring 17.30 hade vi äntligen lyckats få ihop vårt pick och pack och drog iväg mot sherwoodskogen. sern efter en lång och kämpig väg (man måste gå sista biten, nån kilometer in i skogen) så var vi framme i jaktstugan där myggen hälsade oss välkomna. borde inte dom sova nu? nåja, vart en tokskön kväll, inte lika i gasen som jag trodde det skulle bli, till vår besvikelse hade vi till och med kvar öl på morgonen när vi vakna. och eldades gjorde det som om det inte fanns någon morgondag. ute, inne, ute igen, ute och inne och tillsist bara inne, vilket resulterade i en tropisk hetta utan dess like. rena regnskogsjungeln. blev lite striptease för att klara värmen och ölspel vilket aldrig kan sluta väl. uppdaterar med bilder senare idag.



men nu är jag hemma och återställd. var precis ner och hämtade en ke-bakis-pizza och har bokat tvättstugan, organiserat både plastpåselådan (lådan längst ner i köket, allt enligt de inoffociella EU-reglerna för var man ska ha påsar) och min socklåda. har en tendens att bli väldigt kreativ dagen efter om det inte infinner sig allt för mycket skallebank dvs. har kommit fram till att det flukturerar väldigt mycke hunkar på malmen också, tog rygg på ett kex på väg till harnet för att hämta pizzan. fina hunkar, sol, blå himmel, pizza och cola på balkongen, kan man få en bättre avslutning på helgen undrar jag?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0