umeåresan slog alla rekord



hade galet kul i umeå. sjukaste efterfesten nånsin, sällan jag skrattat så mycket som på lördagen. på fredagen så chillade jag och m hemma och drack vin och surrade om allt mellan himmel och jord som hänt sen sist. hon är så lik mig på vissa sätt att det blir obehagligt, som jag sagt tidigare; vissa personer behöver man inte träffat eller pratat med på en evighet, ändå är det som om det var igår man senast träffades. hon är den mest lättsamma människa jag känner, skön som fan! kan prata om precis vad som helst med henne vilket är så himla skönt. efter vi surrkoppar fått prata av oss stack vi på corona. ganska trevligt, men övergav dansgolvet och de finniga småttingarna som fanns där för black jack bordet istället. när jag väl hitta m igen så drog vi hem också kom hennes room-mate och hans polare över för efterdojja, knasigt kuligt. twister och gitarr, skitbra!


när vi väl vaknat till liv igen så blev det bakismat och sen direkt fixa sig för nästa kväll, vart bus hos e tillsammans med ett galet skönt tjejgäng innan vi drog vidare till rex och mötte upp pojkarna efter en stund. hängde med k ett bra tag vid black jacken innan vi gick och skaffade proviant på donken och åkte hem. var kanske den sjukaste efterfesten nånsin, skrattade så jag grät emellanåt och får fortfarande hysteriska fnitteranfall när jag tänker på det. vansinne!!


bara ett urval bilder ovan, klicka på bilden för att se den större. lägger resten på facebook.. nu blire grays. skulle på kioskpiraten, fastnade på suntan och sen fick jag cravings efter cola. såå, greys och cola med is blir min melodi ikväll.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0