nymatad och nyplåtad



hemkommen och nyäten efter plåtningen. karl-william kom och mötte mig på make up store redan kl 16 då jag skulle sminkas. fanny (tror jag hon hette) gjorde ett jättebra jobb, blev en snygg, orange-guld-svart sminkning kring ögonen, neutral hud, och bronsskimmrande läppglans. efter det körde karl-william mig till studion där hans brorsa väntade också och vi gick lös med kameran. så nu kan jag dessutom allt om ringblixtar, hollywoodljus, shiluettljus, softboxar och allt annat knasigt som fotografer håller på med. var kul, men lagomt obekvämt. man är ju ingen tyra banks precis som finner sig framför kameran. men det blir nog bra. jag får bilderna mailade till mig i veckan också får jag bestämma mig för en bild då som jag gillar som jag sen får retucherad och inramad. liten ego-kick sådär. mina egna bilder nedan, hmm.. klicka på bilden för att se den större typ.. ego-girl


blev således ingen träning idag. plus att vi har flyttat fram innebandyn till imorrn istället för torsdag (då vi bara jobbar 6 timmar eftersom det är dag före helgdag). får väl se hur väl man överlever den då.. nåja. de visar väl sig..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Lina

men snygging!!:)

2009-04-07 @ 19:32:11
URL: http://linasofianygren.blogg.se/
Postat av: Lina

du, skulle nog tippa på att dom blir klockrena!:D jaa fika låter super! bestäm dag du, jag har ju påsklov från o med i morgon iaf :) fast fredag är jag upptagen ;) men annars är de fritt fram :D

2009-04-07 @ 20:33:17
URL: http://linasofianygren.blogg.se/
Postat av: Anna

jättefina bilder på dig..

2009-04-07 @ 20:39:22
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0