blir motsatser idag



brukar ju oftast skriva om serier och filmer jag gillar. men nu måste jag få ryta av mig. om det är nå program på tv jag hatar så måste det ju vara unga mammor och cops. och dom är fanimig på hela tiden!? jag tycker vilken tid jag än slår på tv:n så är det antingen unga mammor eller cops. vansinne. unga mammor tål jag inte för att hälften av gångerna fattar jag inte ens vad dom säger, eller så vill jag bara klippa till dom för att dom är så jävla dumma i huvudet vissa av dom. och cops? är ju bara en massa våldsamma poliser och whitetrash guys som tror dom är hulken, ju argare dom blir desto starkare blir dom och tror dom dessutom får andra superhjältekrafter som att stoppa kulor och lyfta bilar. vanisnne igen. jag kräver att få veta vem det är som kollar på dessa program?? för nån måste det ju vara, annars skulle dom inte fortsätta sända dom. seså, erkänn nu!?



våldsamt tung dag, ingen motivation alls. ska nog bara sitta inne och sura hos mig här borta.. har fått en klänning av j jag måste prova, men känns inte suget det heller. men gulligt att hon tänker på mig iaf :)



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad jag håller med dej*



cops- handlar alltid om samma sak



unga mammor- jag är det själv, men programet är hur dåligt som helst, dom är så omogna & kan inte ta hand om sina barn för 5öre morr :P

2009-08-04 @ 09:04:16
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: putte

jag brukar titta på cops ! hahah men uppenbarligen så slänger även du ett öga på det oxå ! /// P

2009-08-04 @ 11:26:41
Postat av: cat

va harru köpit?

2009-08-04 @ 14:35:56
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0