eleventh heaven



jag älskar att få paket från eleven. man får alltid små godispåsar med prover på allt möjligt skojsigt. har hittat många av mina favoritparfymer på det viset. nu fick jag små rosa burkar med shampoo och balsam i och små påsar med gegga och gojs. livet leker. nu ska jag hoppiduschen och sen våga mig lite och sen bara däcka i soffan och pillra mig själv i mitt nyvågiga hår och mysa. älskar att bli pillrad i håret (purrar som en katt när nån leker med mitt hår), är dock inte lika kul att pillra sig själv i håret, men vad gör man inte i brist på resurser?
bidde en vågtång och en plattång från OBH Nordica (snacka om att motarbeta sig själv här) plus epilatorn jag skrivit om tidigare från Remington.


update: oh oh oh!? en annan bra sak med eleven är att dom alltid packar in saker i bubbelplast. kalla mig lättroad, men hur skojsigt är det inte att sitta och knäppa alla bubblorna, typ när man ser på tv? alltid är det nån som blir driven till vansinne ;)

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Hahah, jag måste alltid checka kylen då jag kommer hem också! För tänk om mamma å pappa råkat vara i stan å handlat lite godsaker? Hahah, man har alltid hoppet uppe ;)

2009-08-05 @ 00:14:06
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Tess

jag har också en sån plattång, tycker att den funkar jättebra :) sen är den ju snygg också! haha. kram <3

2009-08-08 @ 12:18:12
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0