essential metallica



vaknade lagom till metallica på vh1. tack gode gud för lilla a från brändön. hade det inte varit för han så hade jag nog aldrig börjat lyssna på dom. och det var nu, vad? snart 10 år sen vi var ihop? han var helt frälst och jag gick i samma fälla. insåg dock idag att jag inte har alla album och inte heller deras senaste skiva. den senaste har jag knappt lyssnat på alls, men jag känner ändå att jag måste ha alla. påminn mig när jag kommer från magaluf att jag måste skicka efter resten av skivorna. jag fick allvarlig gåshud när vissa av låtarna spelades idag. var länge sen jag hörde musik som fick mig att reagera så. och som pricken över i:et, eller snarare bullen, så har sis bakat bullar. så nu ska jag hem till bjärx och frossa. däremot hade hon inte sparat nå deg åt mig. vilket är förjävligt.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0