kalas dag 3



och dag tre toppade dem alla. annars burkar det kännas ganska antiklimax sista dagen, enorm press att ha en bra avslutning och det leder oftast till pannkaka. men inte igår. var extremt långsam i starten, men när jag väl kom till a så spårade det på bästa sätt. de blev high-heels, karaoketält, langos, virvelvinden, dans och allt annat som hör en bra kväll till. hade den bästa natten och morgonen på vädligt, väldigt länge. synd att tiden går så fort.



blev en vilodag idag, har mest ledat och tryntorkat som en liten gris sen lunch. men det känner jag att jag var värd. det enda som hade kunnat göra dagen fullkomlig är en kall cola.. eller två... varför är cola alltid ett måste dagen efter? jag fungerar inte utan cola dagen efter. psykologiskt? för annars dricker jag ju sällan cola. är ju mest sis som prackar på mig cola i övrigt.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0