mamma



min gullemamma. min mamma är bra på att laga mat. hon är en hejjare på att sticka. hon fortsatte smygröka trots att alla i familjen ändå visste. hon skrattar roligt (och högt). hon är jättetrevlig. hon är liten och go. hon har fina läppar. hon har alltid stått ut med mig. hon berättar alltid långa historier om saker som hänt. hon är jätterädd för att sitta shotgun när man kör bil. hon oroar sig för mycket om för många saker. hon älskar massage. hon gillar att läsa norah roberts (sådan mamma sådan dotter). hon tycker nästan alltid att hon har för långt hår. hon är hjälpsam. hon har ett gömställe hemma med gosaker (som hon tror att jag inte hittat, men jag har varit henne på spåren från första början). hon är bra på att sy. hon gillar inredning. hon är söt. hon blir glad över de små sakerna. hon är duktig på att göra saker hon inte vill, men saker hon måste göra för att hon är mamma. hon är bra på att rädda mig när jag är för full. hon vill alltid ge lite mer, även fast hon redan gett för mycket. hon är bra på sitt jobb. hon tog alltid med mig på modevisningar när jag var liten, och jag fick alltid "godispåsen" efter visningen. hon har jobbat på domus och hon kallar fortfarande åhlens för tempo och strand för wahland ibland. hon kommer från ett konstigt ställe som heter hebbersliden.hon har fina tänder. hon är en nattuggla. hon är min mamma, hon är allt och lite till. och jag älskar henne för det.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack :D ahaha ja jag jag skiter i vad andra tycker :D jag älskar att vara lång!

2009-08-09 @ 18:55:28
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0