mot solen



bright and early idag med.. ny dag, ny sol och ny bok på balkongen. har sovit sjukt gott i natt. har iofs gjort de de senaste nätterna, älskar att sova i nybäddad säng. luktar så gott med nytvättat och dom är sådär lite frasiga sängkläderna, vilket gör att dom är sköna mot huden. älskar egentligen såndärina bäck-o-bölja-sängkläder som är skrynkliga hela tiden. bästa jag vet. har dock insett att jag måste köpa lite nytt, iofs tvättar jag alltid direkt efter jag byter i sängen, men det är ändå tråkigt att ha som nästan likadana sängkläder hela tiden. jag vill ha nåt skrikigt. hm.. eller nåt lungt. nåt annat helt enkelt :) vart jag nu ska hitta det... men det blir ett senare problem, sol nu.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack =) vad glad jag blir !

2009-08-09 @ 11:27:36
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0