om det inte märks



jag har varken tid, inspiration eller lust att blogga just nu om ingen märkt det. sen åker jag på fredag också så då blir det ännu en bloggfri vecka. förhoppningsvis har jag väl återfått lusten när jag kommer hem. men då lär jag inte ha tid. mest för att jag fått mina böcker och lär förmodligen gå i karantän och barrikadera mig i sängen med böckerna. har redan förvarnat chefen om att jag komma vara sjukskriven tills jag läst klart böckerna :P ne men skämt å sido, blir inte många fler inlägg i veckan. ska sätta igång att packa lite nu och sen fixa allt annat praktiskt jag måste göra innan jag åker. jag och a ska ha en planning lunch imorrn och bara tagga för fredag. innan dess ska det packas klart, växlas pengar, hitta passet på det bra stället jag lagt det (har just nu ingen aning om vart, men ja, jag har kollat att det inte gått ut i alla fall), hämta böckerna, boka lackering av mina luckor medan jag ä borta, städa och göra lägenheten resklar. wish me luck.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevlig resa! =)

2009-08-20 @ 20:01:00
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vart ska du?

2009-08-25 @ 14:47:59
URL: http://ordsvammel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0