pengatvätt


på hög nivå. jag är inte en såndär slick människa som faktiskt kollar fickorna på det jag ska tvätta innan jag slänger det i maskinen. jag är inte heller en sån som har pengar lite här och var i mina kläder. så döm om min förvåning igår när jag plockade en laddning ur maskinen och hittade två, fint och prydligt ihopvikta, fruktansvärt rena tjugolappar. selma hade fått sig en åktur och hon klarade det galant. måste säga att dom är bra funtade på riksbanken, sedlarna går inte av för hackor. vatten, vind, målarpennor, byxfickor, skor, portmonäer, bh:ar, you name it! sedlarna klarar det! läckert. 



fika nu på morgon för våra små vänner som snart slutar sitt sommarjobb. alltid trevligt med blåbärspaj och vaniljsås såhär till frulle. nyttigt värre. och snart smäller det! eller förhoppningsvis smäller det väl inte.. nog för att jag känner mig som en spärrballong emellanåt. hrm.



update: la la la, gissa vem som glömt mobilen hemma idag igen? nog är det till att vara dement så det förslår...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0