syster



min gullesyster. min syster tycker jag skriver alldeles för lite inlägg som jag tillängnar enbart till henne. hon kan citera typ hela sex and the city the movie. hon klär sig snyggt. hon blir sur på mig ganska ofta. hon har lämnat mig igen för tönt-umeå. hon är världsvan. hon är übersocial. hon har sämre självförtroende än hon borde ha. hon är söt. hon blir fort trött på saker. hon ger mig alltid braiga kläder (tack gode gud för att hon fort blir trött på saker). hon diskar alltid (nästan) efter sig själv när hon bor hos mig. hon umgås med mig alldeles för sällan. hon kommer alltid med en massa vänner-citat i tid och otid. hon jobbar hårt. hon har en väldigt bestämd smak. hon har en söt bak. hennes tår är to die for. hon tycker om mig, men hon vägrar erkänna det. hon har alltid roliga kommentarer när man väcker henne plötsligt när hon sover. hon har dålig humor (sisters in crime). hon har en näsa som ser ut som ett spöke när man kollar på den underifrån. hon är nästan lika töntig som jag. hon ska alltid sova på höger sida av sängen. hon är en såndär man bara vill ta hand om och krama. hon är lustig. hon är bra på pilli-pill-leken. hon är kär (men hon har inte en chans, för det är jag som ska gifta mig med vampyren). hon har alltid en massa planer. hon gillar att tvinga mig att baka. hon ser mig som hennes idol. hon mosar chokladbollar med vaderna. i soffan. hon har världens minsta fötter. hon har en egen låda hos mig, men hon har ingenting i den (fast hon blir ändå sur när jag sätter saker i hennes låda). hon ser upp till mig, och inte bara för att jag är längre än henne. hon är lite rädd för att sova ensam. hon vill aldrig vara med på bild. hon är fin i sitt lite längre hår också. hon muntrar alltid upp mig. hon är min syster, hon är allt och lite till. och jag älskar henne för det.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: GOTTEOCHVI

SV; TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-08-30 @ 19:47:04
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0