ännu en till handlingarna

det fanns ju visserligen anledning att tvivla, me tji fick dom som gjorde det. för jag överlevde gårdagen. hrm.. eller ja, med ett visst mått av skador visserligen. varit vaken och i form länge och hunnit göra en liten inventering över läget. mina fina nageldekorationer fick sig en kyss under kvällen. och jag har blåmärken längs hela min högra hand efter upprepade försök att slå av kapsyler mot diverse underlag. försöken lyckades, men handen fick betala ett litet pris. har inte undersökt så mycket längre än så, nöjer mig med att ligga här i sängen just nu. mitt kungarike för en cola dock. eller en? vem försöker jag lura? ge mig flera. hur kunde jag vara så oplanerad att jag inte hade preppat kylen med sånt!? får väl ge mig ut på jakt senare om det blir kris. men just nu ska jag ägna mig åt min bok och sen möjligtvis, kanske, eventuellt förflytta mig till soffan och avreagera mig med lite ps3. för gud vet att det behövs, är rent förbannad över vissa saker från igår. saker som kanske hade varit bättre att slippa. man kan inte ändra på det förflutna lixom, är bara smärtsamt att veta om man gjort en liten skruttig sak annorlunda så hade läget kanske varit ett helt annat idag. oschysst.


tills jag orkar med nåt mer bjuder jag på dessa:


för det är något jag hade behövt nu. ett långt fotbad. för småtottlingarna fick även dom ta lite stryk igår. skuttat runt i mina högsta skor hela dagen, och avslutade med ännu högre på julfesten. men jag tror det var värt det. fick två danser iaf, och jag tro det var för skornas skull. nagelfilarna i form av en apelsinskiva vet jag väl inte om det är nån fantastisk kvalla på. men apelsin och limeskivorna man ska fila fötterna med? hur fina var inte dom på en skala? tro det kan va nåt att ha dessutom. måste nästan testa dom.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0