dag 17 - invägning


härjade ju på indoor walking-maskinerna på gymmet i morse vid 7, men valde i övrigt idag att skippa yogan jag hade inplanerad. har vilat lite efter jobbet, och helt plötsligt blev det så att det blev vädligt ont om tid. har varit i en sånhär fas förut, med stressande till och från träning. och det blir bara inte bra, så jag bokade av dagens pass. blir kanske, kanske, kanske lite spinning senare vid 20, men får se. om jag hinner göra alla andra saker jag måst göra inför fredag tills dess..

vikt: -1,1


70 min - indoor walking


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig.

När ska vi ta våran glögg då? vi kanske kan ta de nästa vecka?

2009-12-09 @ 21:27:23
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0