red luscious lips



jag älskar röda läppar. det är läckert, djävulskt, uppseendeväckande, sexigt, uppiggande och får en att känna sig otroligt kvinnlig. jag har tre färger jag växlar mellan nu: läppenna russian - MUS (perfekt när man bara vill ha en matt finish på läpparna), läpenna invincible lip liner no 727 - l'oreal (mer klarröd färg än den tidigare läppennan) och läppstift devil - MUS (mörkröd, djup färg som ger en blank, målad känsla). love it! det enda som är viktigt med röda läppar är att ha en bra bas, använda lipliner så färgen inte flyter ut och se till att man inte får färg på tänderna eller börjar smeta kring munnen. ger en mer clownaktigt känsla, fast jag antar det kan vara kul ibland det med.. piffar upp vilken dag som helst.


trögar ett tag till på jobbet. har haft möte med julkommittén ovanpå allt annat. hjar en miljon saker att fixa då vi har enhetsdag imorrn och sen är jag ledig fredag. snart komma jag sis, bussen går 9.40 så jag hinner träna innan och är sen framme 13.45 lagomt till att du skrivit klart tentan. börja svara när man ringer för bövelen!!


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0