söndagskoman


jaha, gick ju mindre bra för min träning idag. skulle på pilates (ja jag skippade gymmet innan söndagsmiddagen, hade ju som ändå missat effekterna av en morgonprommis) men somnade efter maten hemma i mammas och pappas soffa. förstår som inte, det händer varje gång jag är där på middag. väldigt socialt, äta och sen sova i en timme innan jag åker hem. sen har jag suttit i bloggarnas förtrollade land sen jag kom hem. och vips! så var klockan 20. känns inte suget att gå ut på en prommis i mörkret nu, ger ju som ossit ändå. måste säga att karaktären och motivationen sviktar en gnutta just nu. men i helsicke att jag ger upp. nya krafter imorrn.


hela helgen har som gått i bloggandets tecken. är lite nervös för att flytta. tänk om jag inte tycker om mitt nya hem? och jag kan som inte flytta tillbaka sen. eller kan kan jag väl, men kan inte importera de blogginlägg jag skriver på nya stället. knepigt. men man måste våga för att vinna, blyga flickor får aldrig kyssa vackra pojkar. eller var det tvärt om?


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0