3 timmar



idag har dom 3-timmars-spinning på helex. funderar på att dra mig dit. men har varit så fruktansvärt slö på senaste, blev även idag att ligga och dra mig hur länge som helst i sängen sen jag vaknat. fast mysigt var det ju iofs. men jag blir så trögstartad.



ska iaf fall ta mig ut på en promenad runt sjön. brukar försöka med en kort lite promenad varje lördag och söndagmorgon. iofs gick jag ju till lerbäcken igår, men det får man väl se som en bonus. träningen går inte framåt som jag tänkt mig, eller vikten står still, men kilona omfördelas, så egentligen klagar jag ju inte :P



två stora glas vatten nu och sen ut i det friska!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0